четвъртък, 4 септември 2014 г.

Моята грим колекция


Привет момичета :-) . Днеска съм решила да споделя с вас моята грим колекция не че съм голямa почитателка на грима но както всяко момиче обичам да се гримирам. Колекцията ми се състои от две пaлитри за сенки, едно куфарче ( незнам как да го опиша), червила, четки и още много принадлеждости.

Първо искам да започнем с куфарчето. То ми е подарък от Германия, има всичко необходимо за гримирането с изключение на фондьотена. Както ще забележите в снимките има празни места там бяха моите продуктите които аз изхабих като една палитра, един руж, едно червило и четири лака.





Както вече казах някои неща липсват. Куфарчето е доста практичнo тъй като вътре има всичко необходимо- сенки за очи, ружове, червила, четки имаше и лак за нокти но ги използвах. Снимах всичко от близък кадър нека да погледнем.





Продължавам с първата ми палитра от Ruby Rose. Сенките в тази палитра са пъстроцветни и не са матови имат брокати. Палитрата ми беше интересна тъй като се отваря като стълбичка (май неможах да опиша). Тази палитра няма само сенки за очи има и червило и ружове. Палитрата е ''молко'' мръсничка за което съжалявам (ох чак ме хвана срам).






Втората и последната ми палитра е отново на Ruby Rose. В тази палитра има само сенки за очи и с доста брокатчета вътре които според мен са подходящи за вечерен грим или грим за специални поводи. Нека да погледнем палитрата.





Продължавам с четките ми за грим нямам многи четки тъй като разчитам повече на ръцете си. Ще кажа няколко неща за четките.


1. Четката ми за вежди и мигли
2. Четката ми за червило и гланц
3. Четката ми за сенки
4. И 5. Четките ми за всичко останало

Сега е ред на червилата и гланцовете ми.


1. Lip balm Himalaya
2. Lip balm Balea
3. Lip stick Avon Colortrend- Pink doll
4. Lip gloss Avon Colortrend
5. Lip balm Avon Colortrend
6. Lip gloss Dior
7. Lip balm Baby lips
8. Lip gloss не знам марката тъй като вече се е изтрила
9. Lip butter Nivea- macadamia

И последните неща от моята грuм колекция.


1. Пудра İmpala
2. Течна очна линия İmpala
3. Фондьотен İmpala
4. Спирала Avon
5. Спирала Classics
6. Коректор (светъл) Classics
7. Коректор (тъмен) Classics
8. Гъба за фондьотен
9. Основа за грим İngrid
10. Молив за очи Golden rose

Това беше моята грим колекция дано да ви е харесало и да ви е било интересно не забравяте да се поразглезите.

4 коментара:

  1. Много хубава грим колекция имаш :) Хубав ли е Baby lips? Още се колебая дали да си го купя....

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря за милия коментар :-) . А за Baby lips'a мога да кажа че имам само един и не мисля че са нищо особено но по едно време бяха доста популярни (и да ти кажа честно само заради това си го купих) не вършат чудеса поне не покри моите очаквания, според мен е на едно ниво с Nivea.

      Изтриване
  2. Ами аз си ползвам Nivea, даже сега имам Fruty shine, Cherry,,,, но Baby lips имат такава силна реклама, че ме изкушава...във почти всеки блог или страница го виждам и любопитството ми нараства ....да видим колко ще издържа :D :D :D

    ОтговорИзтриване
  3. Определено си издържала повече от мен в момента който разбрах че са ги донесли на българския пазар се залових да ги търся като луда по магазините :D :D :D

    ОтговорИзтриване