неделя, 28 септември 2014 г.

Любимци за месец Септември 2014

Привет момичета :-). Реших към края на месеца да споделя с вас моите любимци. Да започваме.


Първия ми любимец е деодоранта за тяло на 8х4. Мирише страхотно, няма дълготраен аромат но все пак ми харесва. Ще си купя отново този деодорант. Цената   е ниска и достъпна и това е плюс.


Шампоана на Garnier Ultra Dox наистина много ме впечатли първо с аромата си а второ и с ефакта си върху моята коса. Отначало нямах никакво очакване от този шампоан дори може да са каже, че се запитах защо ли изобщо си купих толкова ефтин шампоан но наистина ме удиви. Омекотява ми косата аромата е доста дълготраен и пак ще продължавам да си купувам шампоаните от същата серия.


Следващия ми любим продукт е деодоранта на Garnier Mineral. Намерих деодоранта който от години търсех, предпазва от изпотяване и неприятни миризми само че аромата много не ми харесва но ще се преживее.


Следващия ми любимец е ексфлорианта за крака от Avon Foot Works. Използвам го с голямо удоволствие, освежава стъпалата ми и омекотява загрубялата кожа, през летните месеци е наистина страхотен продукт.


Сега е ред на още един ексфолиант за тяло на Refan. Ако сте прочели публикацията ми с новите придобивки за Август вече сте разбрали че съм положително настроена към този продукт и наистина покри моите очаквания. Вътре има естествени масла и захарни кристалчета които доста добре почистват кожата, а маслата я подхранват и омекотяват.



Последните 3 продукта са от декоративната ми козметика и реших да ги обединя. Първо е основата за грим на İngrid Cosmetics. Заглажда кожата на лицето ми и я приготвя за грим, фон-дьотена се разнася много лесно и това ми хареса. Следващите продукти са лаковете за нокти на Golden Rose Rich Color. Имат много наситен цвят и един слой е достатъчен за да покрие добре и един озе голям плюс е че изсъхва бързо. Последния ми продукт е Nivea lip butter  мирише страхотно и омекотява устните ми повече можете да почетет ТУК.





Това бяха моите любими продукти за този месец, Следващата ми публикация ще е съвсем скоро и ще споделя с вас изхабените ми продукти за месец Сепьември. Приятна неделя и не забравяте да се поразглезите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар