петък, 12 септември 2014 г.

Моята козметична колекция

Привет момичета :-) . Представям ви моята козметична колекция. Винаги когато излизам навънка задължително си купувам някакъв козметичен продукт, и може да се каже че съм пристастена кем козметиката. Без да ви оттекчавам веднага да започваме.



Разделих козметичните ми продукти на няколко части - за тяло, лице, коса, и други.
Започваме първо с козметичните продукти за лице.



Снимките по горе са всичката ми козметика за лице, снимах продуктите от близък кадър и ще споделя мнението ми за тях. Първият продукт е розовата вода на Milva. Да ви кажа честно изобщо не ми хареса, миризмата е специфична не ми мирише на розова вода. До розовата вода са измиващите гелове за лице от Avon naturals и Elea мненито ми за тези продукти е точно по стедата нито ми харесват нито не ми харесват.


Продължавам от ляво на дясно и сега е ред на Himalaya, обожавам тази марка и техните продукти, това е маска с глина за мазна кожа и е точно за мен абсорбира излишната мазнине и помага за черните точки. Garnier- това е тоник за нормална кожа, но моята определено не е нормална и не е подходящия тоник за мен. Хума - изпозвам я за правене на маски и е подходяща за мазна кожа. Avon Naturals - маската за лице с розови листенца изобщо не ми хареса оставя лепкаво чуство след себе си.




Dove - ето ги и моите любимци сапун с 1/4 хидратантен крем и крема за лице от лимитираната им серия.

Продължавам с козметичните продукти за тяло.




Garnier mineral - този деодорант е моето най-сполучливо откритие. Деодоранта предпазва от изротяване и неприятни миризми и просто е великолепен. 8х4 - деодорант за тяло. Беше ми подарък и отначало не исках да го използвам но след няколко използвания ми стана обсолютен фаворит. Avon senses - душгеловете на ейвън наистина са страхотни за цената си.



Бочко - бебешкото мляко за тяло мирише стахотно и хидратира кожата. Fa & Garnier neo - от тези два деодоранта изобщо не съм доволна.



Refan - Това е ексфолианта на Refan вече сте го виждали в публикацията ми за нови придобивки. Доволна съм от този продукт ексфолира добре прави добра пяна и един голям плюс на този продукт е че сътържа естествени масла и не изсушава кожата ми. Бочко - още един продукт и поредния ми любимец.

Сега е ред на козметиката ми за коса.



Не използвам много козметични продукти за коса тъй като мисля че предозирването вместо да помогне по-вече ще увреди косата ми. И сега Нека да разгледаме тези продукти: Garnier Ultra Dox - невероятен шампоан и за доста изгодна цена, мирише страхотно и придава мекота на косата. Taft - не изполхвам пяна за коса но си бях купила тази на Taft за да го изпробвам но изобщо не ми хареса. Syoss - Това е спрей за топлина защита и според мен помага поне аз се надявам да предпазва косата от топлината. Avon - от Avon имам две маски за коса едната е с лайка (тази горе на снимката) а другата е с арганово масло (в долната снимка) да ви кажа не съм очарована от тези маски но все пак за цените си вършат работа.


Dove - балсама за коса, доволна съм върши работа.
Klorane - уникален шампоан. Преди един месец косата ми много капеше но след кото започнах да използвам този шампоан косопада видимо намаля, този продукт има един минус и то е че изсушава косата но с малко балсам всичко се оправя.

Сега е ред на другите козметични продукти като мокри кърпи, пилинг за крака и други, за тях ще разкажа набързо.




1. Avon care - Крем за ръце
2. Balea - пудра за крака
3. Бочко - Антибактериялен гел за ръце
4. Gloria - коректор против акне
5. Avon foot works - ексфолиант за крака



1. Balea - маска за лице
2. Refan - тестер за крем за тяло
3. Victoria beauty - лентички за почистване на нос
4. Диск (така да се нарече) за измиване на лице



1. Бочко - мокри кърпи
2. Бочко - мокри кърпи
3. Lipnenski - мокри кърпи
4. Ebeline - дискчета

Това беше моята козметична колекция дано да ви е харесало и да ви е било интересно не забравяте да се поразглезите.

4 коментара:

  1. Имаш много хубава колекция :) Шампоаните на Klorane са много добри :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много ти благодаря :-) и според мен тези шампоани наистина са добри :-)

    ОтговорИзтриване
  3. :) Хубава колекция. Доволна ли си от ексфолианта за крака на Avon?

    ОтговорИзтриване
  4. Да доволна съм даже си поръчах пак :-)

    ОтговорИзтриване