сряда, 24 септември 2014 г.

Какво има в чантата ми

Привет момичета :-) . Много се затъжих за вас, от доста време не публикувах нищо, защото наистиня нямах никакво време, знаете вече почна училището и нямам толкова свободно времее. Днеска ще споделя с вас какво има в чантата ми. Помислих си че такава публикация ще ви хареса. И нека да започваме.



Чантата ми е синя и я използвам когато отивам на училище и ми е подарък от приятелките ми за рождения ми ден. Вътре има учебници, несесерче, и всякакви други глупости както сами ще се убедите след малко.




Започвам с дребните неща несесера оставих за по-късно, и така имам антибактериален гел за ръце на бочко, носни кърпички, мокри кърпички, крем за ръце и дамски принадлеждости.




В задния джоб на чантата ми си държа ключовете и Baby lips.

Ето ги и учебниците.


Портмонето ми е най обокновено и вътре наистина е кошче за боклук :D.



И сега е ред на несесерв ми, вътре имам химикали, маркер с който си подчертавам важните работи, самозалепващи се листчета.



Това беше моята публикация дами, дано да ви е било интересно и не забравяйте да се поразглезите :-) .




Няма коментари:

Публикуване на коментар