неделя, 14 септември 2014 г.

Отново на училище...



Привет момичета :-) . Докато се усетя лятото отмина и листата по дърветата започнаха да опадат и това е сигнал, че училището наближава. Днеска ще споделя с вас как аз ще се подготвя за 15 септември, какви козметични продукти ще използвам, с какво ще съм облечена, какъв маникюр ще си направя.


  • Душ

Използвани продукти:
1. Dove- сапун и балсам
2. Refan- ексфолиант
3. Klorane- шампоан

Сега нека да започваме. Започвам деня си с хубав душ и използвам ексфолианта на Refan, сапуна на Dove (с него си измивам лицето), шампоана на Klorane и балсама за коса на Dove.



  • След душ

Използвани продукти:
1. Victoria beauty- Почастващи лепенки за нос
2. Refan- Масло за тяло

След душа докато лицето ми е още мокро и омекнало от парата си слагам почистващите лентички за нос на Victoria beauty. За да си хидратирам тялото си нанасям от тестерчетата на Fefan (искам да ги изхабя). Докато се приготвя лепенката на носа ми вече е изсъхнала и леко го отлепян (тези лепенки наистина вършат работа).






  • Маникюр

Изпозвани продукти:
1. Pretty time- Пила
2. Avon- Крем за ръце
3. Kuke- Лак за нокти
4. Selene-лак за нокти





Сега е ред на маникюра. Започвам първо с пиленето на ноктите ми и за тази цел използвам пилата на Pretty time, след оформянето на ноктите ми нанасям вазелин за да омекотя кожичките си и ги махам, и накрая нанасям крема ми за ръце от Avon. Аз ще съм облечена с сатенена блузка която е бяла с черни точици и затова ще си направя подходящ маникюр. Като за основа изпозвам лака на Kuke която е доста светла и го изподзвам като основа, нанасям лака на Selene номер 103. След като изсъхне лака взимам една черна фиба и си нанасям от черния лак върху една хартийка и с помоща на фибичката правя точици. И маникюра ми е готов само да допълня, че използвам изсушителя за лак на İmpala.


  • Лице

Изпозвани продукти:
1. Dove- сапун
2. Purederm- Маска за лице

Ред е на лицето. Почистих лицето със сапуна на Dove и след това слагам маската за лице на Purederm за подхранване на кожата на лицето. За това как изподзвам маската и мнението ми за маските на тази марка можите да видите ТУК. За 15-20 минути маската може да се махне.
Ето така аз се подготвих за 15 септември дано да ви е било интересно и не забравяте да се поразглезите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар