понеделник, 15 септември 2014 г.

Baby lips & Nivea lip butter



Привет момичета :-) . Днеска ще сравнявам два много известни и прочути балсамчета за устни Baby lips и Nivea lip butter. Baby lips'а ми е с мента а  lip butter'а е с макадамия.

Опаковка:
Опаковката на Baby lips'а е пласмасова и не ми струва доста стабилна имам чуството, че дори и с малък натиск ще се счупи. Nivea lip butter'а е в доста удобна кутийка, но искам да допълня, че нанасям продукта с четка, защото мисля че пипането постоянно с ръце едоста нехигиенично.

Оценка:
Baby lips- 5 от 10
Nivea lip butter- 6 от 10





Издържливост:
Издържливостта на Baby lips'a наистина не ми харества, при мен издържа максимум 30 минути и след това  устните ми изсъхват и трябва постоянно да ходя с балсам в ръка. Издържливостта на Nivea lip bitter'а наистина много ми харесва преди да си легна го нанасям и на сутринта устните ми са подхранени и меки и не усещам сухота като при Baby lips'a.

Оценка:
Baby lips- 5/10
Nivea lip butter- 10/10





Аромат:
За мен ароматите на балсамчетата може би са второто най-важно нещо след хидратацията. Baby lips'a има фреш аромат на мента дори го усещам когато нанеса балсамчето и това наистина ми харесва. Nivea lip butter'a мирише наистина страхотно не мога да опиша миризмата но има сладък аромат.

Оценка:
Baby lips-10/10
Nivea lip butter-10/10

На мен ми харесва повече lip butter'a както вече разбрахте от публикацията. Това беше моята публикация и само дa допълня това,че един продукт се рекламира толкова това не означава, че е страхотен.Дано да ви е харесало и не забравяте да се поразглезите :-) .


Няма коментари:

Публикуване на коментар