сряда, 3 септември 2014 г.

Козметично кошче Август 2014


Привет момичета :-) . Тази публикация ще е свързана с изхабените ми козметични продукти за месец Август.



Първия ми изхабен продукт е сапуна на Dove. Обожавам техните сапуни с 1/4 хидратиращ крем. Този сапун е с краставица и мирише страхотно, бори се с акнето, не изсушава кожата. Определено ще продължавам да си го купувам в момента използвам с кокос.



Следващия ми продукт са тампоните на Agiva. Вътре имаше 80 броя и няма какво да се каже толкова най-обикновени тампончета.


Следващата ми празна опаковка е спрея зя крака от Farmasi. От доста време седеше в шкафа ми и реших да го изхвърлям. Нямам много спомени от него но нямах лошо впечатление.



Следващата празна опаковка е маската за лице от Purederm с нар. Обичам тези маски и мисля че добре почистват лието но има един недостатък според мен текстурата е молко страна по-твърда е и молко трудно се разнася по лицето.



Следващия ми продукт е лакочистителят на Forte (мисля че така е наименованието). Този лакочистител е доста икономичен и добре почиства дори по тъмните лакове, но сякаш малко изсушава моите нокти но това е единствения недостатък.



Следващата ми празна опаковка е интимният гел на Milmil доста икономичен продукт и на изгодна цена, мирише молко странно но чуството за свежест е дълготрайно.




Следващите ми три празни опаковки са лентичките за нос на Victoria beauty, спиралата на Dior и лака за нокти на Eveline.  Няма да обсъждам много за тези продукти тъй като за лентичките мисля да направя ревю а от спиралата и лака изобщо не съм доволна тъй като и двата продукта изсъхнаха твърде бързо.





И последния ми продукт е пилинга за тяло от Avon Senses. Доволна съм от този пилинг добре ексфолира, прави хубава пяна и за доста изгодна цена.


Това беше моето козметично кошче. Дано да ви е харесало. Не забравяте да се поразглезите :-) .







Няма коментари:

Публикуване на коментар