четвъртък, 11 септември 2014 г.

Време за теб: Маска за лице с хума

Привет момичета :-) . Някодко дни не можах да публикувам нови публикации тъй като бях извън града, на почивка сред природата.  

Ще споделя с вас поредица от "Време за теб" в тези публикации ще има домашни маски които могат да се приготвят  от всеки един от нас без много средства и време.
Първата ми публикация от тази поредица реших да направя с моята любима домашна маска за лице с хума. И за да ви се извиня за забивалата се публикация ще споделя с вас моите снимки от почивката и нека да започваме.
 Необходими продукти:
1. Хума (в случая aз използвах зелена)
2. Половин лимон
3. Кафе
4. Лъжица, четка (лъжицата трябва да е пласмасова или порцеланова' защото металната лъжица унищожава полезните вещества в хумата)
5. Съд за смесване на продуктите (отново да не е метал)
6. Мед







Начин на приготвяне:
 Преди да започна маската си измих лицето с измиващия гел от Elea.



Смесваме всички продукти в пласмасов съд. За да ви стане по ясно съм снимала всичко стъпка по стъпка. От хумата слагам три лъжички а от медта и кафето по една лъжица.





След като смесих всички продукти сложих малко вода докато се получи каша.




Оставих маската за около 15-20 минути и измих с хладка вода така маската се маха по-лесно.




Тази маска според мен е подходяща за мазна кожа тъй като има хума вътре.
Ето и снимките ми от почивката и не забравяте да се поразглезите.












2 коментара:

  1. Ще я пробвам... :) Много добра идея... - голям фен съм на домашно приготвени и натурални неща! :) Определено ми харесва замисълът с поредицата "Време за теб" ... :) Продължавай в същия дух!!! :) Усмивки! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много благодаря за милите думи :-)

    ОтговорИзтриване