понеделник, 1 септември 2014 г.

Козметични придобивки


Привет момичета :-) . Днеска ще споделя с вас моите козметични придобивки. Още от сега искам да се извиня за качеството на снимките. Нека да започваме...




Първият ми продукт е ексфолианда за тяло от рефан. Този продукт е без парабени и с натурални масла. Мирише ми на бонбоните с теменужка ( незнам дали си спомняте), вътре има захарни кристалчета които според мен ще ексфолират доста добре кожата. Цената беше 7 лева но касиерката ми направи отстъпка и си го взех за 6.50 лева и на всичкото отгоре ми подари 4 тестерчета на крема за тяло и ръце, останах дoста доволна от обслужването.
Ето ги и тестерчетата:



Следващата ми придобивка е маската за лице на Purederm изсветляваща маска с арбутин.
Пробвала съм и други маски от Purederm и съм доволна хубавото при тази марка е че не тества върху животни. Цената е 1.80 лв.


Следващият ми продукт е лака на Rimmel London. Има голяма четка която улеснява нанасянето на лака. Цената е 3.50 лв.


Следващият ми продукт е зелена хума, 100% натурален продукт. Цената е 1.90 лв.


Последният ми продукт е мокрите кърпички за махане на грим от Lipnenski за 0.60 лв не съм ги пробвала и нямам никакво мнение зя тях пише че отстранява дори и водоустойчив грим но ще видим.

Това бяха моите козметични придобивки дано да ви е харесало и можете да се абонирате за моя блог. Приятен следобед и не забравяте да се поглезите :-) .

4 коментара: